Конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу освіти
опубліковано 27 квітня 2021 року о 17:12

УВАГА! КОНКУРС!

Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Покровської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу освіти «Вишнівська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів» Покровської селищної ради Дніпропетровської області.

Адреса закладу освіти: с. Вишневе, вул. Дніпровська, буд. 49.

Вимоги до кандидата/ки: громадянство України, вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копія паспорта громадянина України;

- копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Строк подачі документів: з 11 травня по 10 червня 2021 року включно. Документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) за адресою: смт Покровське, вул. Дмитра Яворницького, буд. 119 (ІІ поверх).

Етапи проведення конкурсу:

прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

допущення кандидатів/ок до участі у конкурсному відборі;

ознайомлення кандидатів/ок із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

проведення конкурсного відбору;

визначення переможця/ниці конкурсу;

оприлюднення результатів конкурсу.

Умови оплати праці:

виплата заробітної плати здійснюється відповідно до 17 тарифного розряду,

інші виплати відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 557 від 26.09.2005 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» та № 102 від від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами)».

Додаткову інформацію про проведення конкурсу можна отримати: спеціаліст   І категорії відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Покровської селищної ради Мачихіну Н.І.,  Е-mail: pocroms@ukr.net



ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

для перевірки знань законодавства та нормативно-правових актів у сфері освіти претендентом на заміщення вакантної посади директора комунального закладу освіти «Вишнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Покровської селищної ради Дніпропетровської області


I. Закон України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»


1. Види освіти (ст. 8 Закону України «Про освіту»).

2. Форми здобуття освіти (ст. 9 Закону України «Про освіту»).

3. Інклюзивне навчання (ст. 20 Закону України «Про освіту»).

4. Управління закладом освіти (ст. 24 Закону України «Про освіту», ст. 39 Закону України «Про загальну середню освіту»).

5. Керівник закладу освіти (ст. 26 Закону України «Про освіту»).

6. Громадське самоврядування в закладі освіти (ст. 28 Закону України «Про освіту»).

7. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (ст. 30 Закону України «Про освіту»).

8. Академічна доброчесність (ст. 42 Закону України «Про освіту»).

9. Моніторинг якості освіти (ст. 48 Закону України «Про освіту»).

10. Сертифікація педагогічних працівників (ст. 51 Закону України «Про освіту»).

11. Права та обов’язки здобувачів освіти, батьків здобувачів освіти, педагогічних працівників (ст. 53, 54,55 Закону України «Про освіту»).

12. Єдина державна електронна база з питань освіти (ст. 74 Закону України «Про освіту»).

13. Типи закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти (ст. 9 Закону України «Про загальну середню освіту»).

14. Педагогічні працівники (ст. 24 Закону України «Про загальну середню освіту»).

15. Державний стандарт загальної середньої освіти (ст. 30,31,32 Закону України «Про загальну середню освіту»).


II. Перелік питань на перевірку знань Нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти

 

1. Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 676).

2. Типове положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН України від 06.10.2010 № 930).

3. Організація навчально-виховного процесу у закладі загальної середньої освіти.

4. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності (Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, наказ Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 № 304).

5. Нормативно-правові акти, які визначають правові, організаційні засади функціонування і розвитку системи освіти України.

6. Роль атестації педагогічних кадрів у вдосконаленні фахової майстерності педагогів (Наказ МОН України від 06.10.2010 року № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»).

7. Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти  ( Наказ МОН України від 16.04.2018 року № 367).

8. Організація виховної роботи в закладах освіти, основні її напрями (програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»).

9. Порядок обліку дітей та підлітків шкільного віку (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 року №684).

10. Організація дітей з особливими освітніми потребами.

11. Організація роботи по контролю за навчальним процесом: види, методи та форми.

12. Механізм створення, ліквідації та реорганізації навчально-виховних закладів.

13. Організація роботи по попередженню дитячого травматизму та дотримання правил техніки безпеки в закладах освіти.

14. Порядок створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти ( Наказ МОН України від 24.06.2018 року №677).

15. Структура та форми профільного навчання (Наказ МОН України від 21.10.2013 року №1456).



III. Перелік питань на перевірку знань Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року


1. Ключові компетентності Нової української школи (Концепція Нової української школи).

2. Модель випускника Нової української школи (Концепція Нової української школи).

3. Педагогіка партнерства (Концепція Нової української школи).

4. Етапи реформи — упровадження Нової української школи (Концепція Нової української школи).

5. Структура Нової української школи (Концепція Нової української школи).

6. Нове освітнє середовище (Концепція Нової української школи).

7. Ключові компоненти формули Нової української школи (Концепція Нової української школи).

8. Обґрунтування змін в освіті (Концепція Нової української школи).

9. Децентралізація та ефективне управління загальною середньою освітою, що сприятиме реальній автономії школи відповідно до Концепції «Нова українська школа» (Концепція Нової української школи).

10. Випускник школи відповідно до Концепції «Нова українська школа»

11. Поняття – умотивований вчитель у Концепції «Нова українська школа».

12. Вимоги до організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.

13. Індивідуальна програма розвитку особи з особливими потребами. Порядок складання індивідуальної програми розвитку.

14. Сутність педагогіки партнерства у Новій українській школі.

15. Функції та обов'язки директора закладу освіти.


2. Ситуаційне завдання (зразок):

 

Поняття «професійне вигорання людини» можливе на будь-якому робочому місці, проте у школі це явище найпоширеніше. Ваші дії, як керівника, з метою запобігти і не допустити його у педагогічному колективі.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux