В зв’язку з ситуацією, яка на сьогодні склалася в нашій країні, почастішали кількість випадків шахрайства.
Для недопущення випадків шахрайства, запам’ятайте:
жодна з служб не проводить санітарну обробку приватних осель та осіб;
контактуйте тільки із знайомими особами, які вас обслуговують та надають свої послуги: територіальний центр соціального обслуговування, управління праці та соцзахисту населення, сімейні лікарі, листоноші тощо.
не довіряйте незнайомцям, що дзвонять на мобільний чи ж стаціонарний телефони. Поставте якомога більше запитань людині, що вам телефонує. Аналізуйте усе почуте. Іноді досить лише одного запитання - «У яке місто до вас телефонують?», аби співрозмовник по той бік слухавки завершив діалог.
у жодному разі не надавайте особисту інформацію у відповідь на електронні листи чи ж дзвінки із начебто банку. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник - запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном.
роблячи покупки в інтернеті, купуйте товари на перевірених ресурсах та без передоплати.
Будьте пильними та обачними, уважно перевіряйте інформацію та не дозволяйте аферистам вводити себе в оману.